RSS

Cu cat ai plati un guru mondial in business sa afli cum sa ai succes?

22 Oct

Daca ai fi intrebat care e suma maxima pe care ai fi dispus s-o platesti pentru a invata cum sa castigi mult mult mai multi bani decat pina acum, cum sa-ti atragi mai bine clientii, cum sa-i pastrezi, cum sa-ti manageriezi afacerea pentru a fi mereu in top, care ar fi acea suma?

Daca doar o fraza din ce spune acel guru al afacerilor, ar face declicul in capul tau astfel incat peste 1 an sa ai rezultate la care acum doar visezi, ce ai face? Ai merge la acel seminar sau nu? Sau ai sta linistit „in banca ta” cu ochii inchisi si urechile astupate, crezand ca poti invinge in lupta cu concurenta „si asa”?

Vedeti aici un articol in ZF care vorbeste despre banii pe care ii primeste un astfel de GURU in Romania si ganditi-va ca concurentii dvs merg la acele seminarii. Peste un an, diferenta intre afacerile voastre poate fi uriasa daca ei au avut si mintea deschisa spre a intelege si a aplica principiile si instrumentele expuse de acei super-profesionisti mondiali.

Un astfel de seminar e intr-adevar util DOAR celor dispusi sa invete, sa asculte, sa aplice ulterior ce-au ascultat si sa masoare rezultatele. Pentru ei, un astfel de seminar poate fi un punct de cotitura in traseul lor profesional si personal. O INVESTITIE care va aduce cu siguranta PROFIT. Pentru ei, „pretul nu e prea scump”, pentru ca sunt dispusi sa-si „injecteze in vene” fiecare noua informatie utila si nimic nu e mai important decat REZULTATELE pe care ei deja le intrevad in viitorul LOR in urma APLICARII acelor informatii.

Pentru ceilalti, carcotasi, care au mereu ‘pareri” si „indoieli”, seminarul este cu siguranta O CHELTUIALA INUTILA, nu o investitie in viitor. Timp pierdut. Ocazie de a comenta negativ si de a tine mereu „vocea interioara” treaza, mult peste orice ar spune vocea de pe scena. Tot ce cred ei e mult mai important , desi nu au nici pe departe succesul atins de speaker in experienta practica. Acela nu are decat „noroc”, iar ceilalti care il urmeaza, asculta, aplica, masoara, repeta, la fel. Doar ei le stiu pe toate. Foarte bine. Succesul este al celor care il cauta, nu al celor care il numesc „noroc”.

Anunțuri
 
Scrie un comentariu

Scris de pe Octombrie 22, 2008 în Prezentari in public, training, vanzari

 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: