RSS

12 lucruri pe care trebuie sa le faca un CEO in timp de criza

14 Ian

… agenda care cuprinde cele 12 lucruri pe care trebuie sa se focuseze top managementul romanesc in timpul crizei.

1.Gestionati-va inteligent cheltuielile de marketing. Din punct de vedere istoric, companiile stopeaza cheltuielile in timp de recesiune, insa de cele mai multe ori fac acest lucru fara a avea o strategie clara. Consultantii de la AT Kearney propun 3 pasi pentru eficientizarea bugetului de marketing :

  • analizarea chetuielilor media
  • discutii cu agentiile de publiciatate (cum poate fi corectat procesul de comunicare)
  • improvizatie in productia publicitara

2.Spargeti tiparele legate de pret. Cunoasterea clientului este cruciala in perioade de declin economic. Cresterea preturilor pentru consumatorul “mediu” poate afecta serios productivitatea, dar sunt categorii de clienti care sunt in continuare sa plateasca mai mult pentru anumite produse sau servicii. AT Kearney da examplul unei companii de produse de larg consum care a identificat astfel de micro-categorii de clienti pentru care a crescut preturile cu 40%, obtinand un avans de 10% al castigurilor in interval de trei luni.

3.Fiti creativi in relatia cu clientii.

continuare in Ziarul Financiar

Anunțuri
 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 14, 2009 în Criza economica, management, marketing

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: